Onze onderhoudscontracten zijn flexibel voor zowel functies als opties, voor elk merk en model. We bieden een brede waaier van onderhoudscontracten, van zeer gestandaardiseerde allesomvattende tot individueel aangepaste contracten, teneinde te voldoen aan uw specifieke gebouweisen, verkeerspatronen, installatiecondities en meer.
Onze standaard onderhoudsfuncties vormen de basis voor uw individuele of allesomvattende onderhoudscontract. Alle contracten kunnen worden verlengd met onderhoudsopties en zijn beschikbaar voor elk lift- of roltrapmerk en -model.
We onderhouden alle merken. 50% van de onderhoudsportfolio van Schindler bestaat uit niet-Schindler producten of modellen.
Kenmerken | Basic | Alert | Complete |
---|---|---|---|
Technische ondersteuning Telefonische ondersteuning voor klanten. | ✓ | ✓ | ✓ |
Health checks* Controle van de installatiestatus inclusief rapportages d.m.v. RemoteMonitoring en het doorgeven van onregelmatigheden. | ✓ | ✓ | ✓ |
Onderhoudsbezoeken Regelmatige inspecties ter plaatse inclusief de standaard onderhoudswerkzaamheden. | ✓ | ✓ | ✓ |
Storingsinterventies Onmiddellijke kosteloze reactie in geval van problemen (bevrijden van opgesloten passagiers is gegarandeerd). Ma - vr 07:00-19:00 (24/7 is optioneel). | ✓ | ✓ | |
Kleine reparaties Kleine reparaties zijn opgenomen in het contract om de beschikbaarheid maximaal te garanderen. | ✓ | ||
Grote reparaties Volledige dekking van alle onderhouds-, storings- of reparatiewerkzaamheden. 98% beschikbaarheid is onze norm. (99,5% is optioneel) | ✓ |
* Alleen beschikbaar in combinatie met Schindler Ahead RemoteMonitoring.
De Accountmanager, de Serviceleader en de Servicedesk vormen gezamenlijk drieledige teams en vormen uw persoonlijke contact met ons bedrijf. Elk team combineert drie expertises. De combinatie van de expertises zorgen ervoor dat we efficiënt kunnen zijn in het op een juiste manier beantwoorden van uw vragen. U heeft hiermee tevens een duidelijk aanspreekpunt met ons bedrijf en dit komt het persoonlijke contact met u ten goede. Wij streven naar een hoge klanttevredenheid en een langdurige relatie.
Uw voordeel:
Ons doel:
Onze Exam optie draagt zorg voor de wettelijk verplichte periodieke veiligheidskeuring inclusief de assistentie hierbij. Daarnaast zorgen wij voor de coördinatie en administratieve afhandeling vande keuring.
Een compleet informatieplatform met realtime en historische informatie op uw eigen desktop en mobiele telefoon welke u continu en transparant informeert over de status van de installatie(s).
Onze alarm service in de liftkooi draagt zorg voor het verbinden van passagiers met één van onze getrainde service medewerkers. Het bevrijden van opgesloten passagiers alsmede de opvolging van de verplichte 3 daagse lijntest is gegarandeerd.
Onze permanente bewaking en proactieve service zorgt voor het herkennen, het analyseren van afwijkingen en het verzorgen van health checks van uw installatie.
Ons moderne telefoon- en data lijnmanagement voor 4G alarm- en andere diensten op afstand. Analoge telefoonlijnen zijn niet langer nodig. Toekomstige upgrades naar 5G zijn eenvoudig uit te voeren.